torsdag den 7. september 2017

opgave 4 fra 4. undervisning. eller noget


Relateret billede



Jeg er begyndt at blive mere og mere kritisk over for at skulle bruge nye it platforme i min undervisning. Det er jeg fordi at hvis jeg skal til at bruge en ny form for it platform vil den givende platform have jeg jeg skriver mig op i deres netværk. Ikke nok med det men hvis jeg skal bruge deres vidunderlige platform skal jeg da lige betale hvis jeg skal have muligheden for at bruge hele deres platform. Det miner mig om den gamle dør sælger som vil sælge mig et nyt bruse hoved til billige penge. Men inden man får set sig om er den ikke så billig. For så skal man have et stykke gevind og en anden slange for at få den bedste oplevelse af hans bruser.

Jeg har en undervisning gang som jeg ved virker med de it platforme jeg har valgt (kahoot, PowerPoint, Facebook, Youtube og alle de producenter som tilbyder manualer til deres produkter) det er nok for mine elever. Mine elver har selv en eller flere it platforme i deres arbejdes dag på værkstedet. Så og skulle til at introducere dem for endnu en platform vil nok ikke gavne deres motivation for at lære noget.

Jeg bruger også de it platforme som jeg kan. For jeg har ikke tid til at sætte mig ind i en ny platform nu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar