fredag den 15. september 2017

Forløsning


Enlig har jeg en ide til hvad mine produkt skal være.
Mine produkt er kahoot og Qr-koder.
Kahoot skal jeg bruge til at finde ud af hvor mine elever er i dette tilfælde forgaffel. Hvor meget ved de om forgafler.  
Når så de har de har kørt denne Kahoot om forgafler vil gentage den samme Kahoot igen for og se om de har lært noget gennem de dage de har haft med forgaffel service dage de har haft.
Forskning har vist at gentagelser fremmer læringen i en given undervisning.
 

Qr-koder som vil blive lagt pÃ¥ en Facebook gruppe som passer til skoleforløbet. 
Grunden til at jeg tager Facebook i brug er at det er en platform som eleverne allerede bruger i stor stil. SÃ¥ der er ikke sÃ¥ meget modstand for at skulle bruge en it-platform i deres undervisning.  
Qr-koden vil jeg bruge som et it-værktøj til at eleverne selv kanfinde hjælp frem for at skulle bruge tid pÃ¥ at  jeg har tid til at hjælpe. (jeg gÃ¥r ikke og piller mig i næsen, Jeg hjælper en anden elev som har brug for min hjælp).
Med den Qr-kode vil han finde den hjælp han har brug for. 

 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar